enter sandman

Tanışmakta geç kaldığım için hayıflandığım çizgi-roman serisi Sandman'i tanışmayanlara tanıştırmayı borç bildim.

Şurada bahsettiğim Coraline'ın yazarı Neil Gaiman 88-96 yılları arası yazdığı Sandman serisiyle ödülden ödüle koşmuş. Serinin ilustrasyonlarını başkaları yapmış.

Konusu üstün güçlerle donanmış Endless (sonsuz) ailesinin tuhaf fertlerinin maceralarından oluşuyor. Destiny, Death, Dream, Destruction, Desire, Despair, Delirium -Kader, Ölüm, Rüya, Yıkım, Arzu, Çaresizlik, Hezeyan- isimli 7 kardeşin üçüncüsü olan Dream Lord, yani Sandman, insanlar uyurken gözlerine rüya kumu serperek onlara rüyalar ihsan eyliyor. Sabahları gözlerdeki çapak da aslında Sandman'in kumuymuş:)...

Elimde Clive Barker'ın giriş yazdığı The Doll's House var... Serinin ikinci kitabı. Bitirmeye kıyamıyorum... Tavsiye ederim....
.
.
.
Resimde Endless kardeşler... En öndeki şişman cüce Despair'den itibaren saat yönünde sırasıyla, Death, Destiny, Dream, Destruction, Desire, Delerium...

5 Comments:

  1. Elma Lekesi said...
    hmmmm...
    taar said...
    fırsat bulur bulmaz göz atacağım, iyki bu öneriyi yaptn, çizgi roman arıyordum manara'ları bitridikten sonrası için. şu manara olayı erotik çizgileriyle anılıyor ama "yıldızları görmek" kitabı gerçekten hoştu, manara okuduğu sanat kitabında gördüğü tablolar arasında gezintiye çıkıyor, onların içinde kayboluyordu.. kadıköy penguende kitapların satışı 2liraya düşmüş, sanırım nettende edinilebilir. ben 5 kitabını aldım. giuseppe bergmanın çizimleri.bende bunu paylaşıyım dedim. : )
    Hich said...
    süpersin Taar.. teşekkür ederim. ;)
    varol döken said...
    ben bunun ilkini aldım başladım sonra bir yerlerinde uyuyakalmışım, kitap çok gerçekçi yani!
    Hich said...
    :) ahahaha, kum kaçtı diyosun gözüme.

Post a Comment




 

Blogger Template | Created by Adam Every