9 Eylül 2009 Çarşamba

Are you crazy people?

Herkeste bir çok kimlikli oluşa dem vurma tribi çarpmakta gözüme- bloglarda 3 kez, dış yaşamda 2 kez karşılaştım bir haftada. Eni konu açıklıyor bir de herkes; şurda bu ben, şu halim şöyle, burda böyleyim.
Salak mısınız lan?
Yeni mi gördünüz?
Peki aynada da farkedebildiniz mi değişken kimliklerinizin kendi yüzünüze sirayetini?
Birbirinizin kimliklerini, picasso resimleri gibi uzayıp, bükülerek değişen suratlarınızda görmeye ne zaman başlayacaksınız peki?
Annenizin kimliklerini ne zaman göreceksiniz suratında, yürüyüşünde, gülüşünde?
Sevgilinizin, kardeşinizin?
Çoklu kişilik bozukluğuyla yeni mi tanıştınız? Şizofreni de gelsin mi arkasından?
Şimdi keyifli geliyor değil mi Multi-ID halleriniz?
Napıyosunuz?
Oynamayın kimliklerinizle, sikilirsiniz... görmezden gelin onları... geçer.
ikiye indirene kadar kendimi ebem sikildi...

3 yorum:

UndefinabLe© dedi ki...

Öhüm... Uzun zamandır gözlemliyordum, en sonunda blogumda patladım bu konuda. Hepimiz bozukuz, negzel! (=

Seviyorum ben böyle.
-D-

Hich dedi ki...

gizel eed.:)

Unknown dedi ki...

Sen sinirlenmişsin ama komik bu tipler. Böyle daha karmaşık, daha bilgili, daha derin, daha gizemli insanlar oluyorlar. Sadece özentiler. Onlarda oluşan tek karakter de bu aslında. Özentiler. Millet aşk meşk olaylarında daha aktif olmak için elinden geleni ardına koymuyor.