27 Nisan 2011 Çarşamba

dua

Tanrım Zaman, lütfen beni diğerlerinden kayır. İçimden hızlıca geç; ben uyurken, uyuşukken, sarhoşken veya sudayken değil, ayıkken, acırken, ağlarken, bulanırken, kurarken, kusarken ve saklanırken.

Tanrım Zaman lütfen yaramın kapanması için kaç gün gerekiyorsa hesabıma yaz, ömrümün sonundan düş.

Lütfen Tanrım, algılarımı kapat umutlarımı öldür, kalbimi çiğ çiğ ye. Beni duyusuz ve duygusuz kıl.

Zaman, sen olmasan herşey aynı anda olurdu, lütfen yokmuş gibi davran ki kendim de dahil herşeyi unutabileyim. Hafızamı ve onun her uyaranla hortlayan lanetli anılarını al; o anılara ağlayan gözlerimi kör et.

Tanrım Zaman, mümkün olan en küçük birimin süresinde beni bu sözde canlı hayatımdan vakumla çek. İğrenç tiyatronda bana rolünü biçtiğin bu beceriksiz karakteri öldür. Hemen öldür, Tanrım lütfen, hemen öldür. Lütfen, hemen Tanrım, hemen öldür.
Lütfen Zaman,
bit.

16 yorum:

Elma Lekesi dedi ki...

Tanrım Zaman, bana hich kara yazı yazmasın...

Hich dedi ki...

ikimizin de aynı zamanda zaman maman deyip yazmamıza nediyosun. senkronize yazma takımı şampiyonu olabiliriz çalışırsak... :P

Elma Lekesi dedi ki...

şaşkınım... ;)

mefisto dedi ki...

amen!

taar dedi ki...

ben çok önceden bişi yazmıştım:

Biter ya da bitmez
Ağ gibi tutar
Ya da tutmaz
Zaman bu
Geçmez.
Geçer.

Hich dedi ki...

işte öyle karışık bişiler... :)

fatih dedi ki...

naber, nörüyon :)

Hich dedi ki...

perdono?

fatih dedi ki...

eeeeeeeeeeeh nörüyon dedim nörüyon ne örüyon şeklinde eeeeeeeeeeeeh ama yeter beee

taar dedi ki...

hitch ne yapıyorsun, yaz mevsimini nasıl geçiriyorsun?

Hich dedi ki...

çalımakla tatil arası meşgaleleri olan düşük frekanslı bir zihnin kendinden beklenmeyen bir heyecanla etrafı seyredişiyle.

taar dedi ki...

çok güzel bir yazmış :)

taar dedi ki...

hitch blogu bitiriyorum, sohbet etmek istersen ratsandclouds@yahoo.com benim mail adresim : )

. dedi ki...

yine gel.. sonra da gitme..

varol döken dedi ki...

tanrım zaman'dan gerisini okuyamadım çünkü bir tek zamana inandım bir tek zamana taptım...

Hich dedi ki...

:) tamam o zaman yeni bi din icad edelim. sen peygamber ol, ben de hmmm süvari, yok harami, yok yok havari...