5 Şubat 2010 Cuma

mimzy

Emre Varışlı'nın kendimle ilgili 7 ilginç şey mimine cevabımdır.


1- Ben iki kişiyim; aslında siyam ikiziyim, yalnız ikinci başım bir hayalet, onu doğmadan önce yemişim. Şimdi iki hayatım, iki bakış açım, iki mesleğim, iki lobum, bir kalbim var.
2- Aşırı romantik ve duygusal yönümü bastırmak için içeriden ve dışarıdan her türlü ergojenik yardımcıyı denedim, çalışmalarım hala sürüyor.
3- Kimsenin sevmediği "freak looser"ları çok severim. Ne öğrendiysem onlardan öğrendim.
4- Tuzlu greyfurt suyu içerken veya taze ceviz yerken kendimden geçiyorum -hmmh! diye...
5- Oyunlarda ateşli silahlar beni çok rahatsız ettiği için hep kılıç kuşanılan FRPleri tercih ediyorum.
6- Altıya kadar sayabiliyorum.


PS: Kendimle ilgili hiçbirşey bana ilginç gelmiyor aslında. Yazdıklarımı ayıp olmasın diye yazdım. O yüzden bu mimin Hich ayağı ölü doğurdu; kimseyi mimlemiyorum :/

Hiç yorum yok: